-
Akcesoria spawalnicze
- Adaptery do szpuli drutu
- Kable i przewody spawalnicze
- Kątowniki i uchwyty magnetyczne
- Koce gaśnicze
- Koce spawalnicze
- Lusterka spawalnicze
- Markery i kredki spawalnicze
- Młotki spawalnicze
- Przyrządy pomiarowe
- Szczotki druciane
- Ściski
- Termosy i suszarki do elektrod
- Wóżki spawalnicze
- Wtyki prądowe
- Zaciski masowe kleszczowe
- Zasłony spawalnicze
- Inne akcesoria spawalnicze
Płatność
Jakie metody płatności są akceptowane w waszym sklepie?
Akceptujemy następujące metody płatności. Więcej szczegółów znajdziesz w zakładce Formy Płatności.
- Płatność Blik
- Przelew online
- Karty płatnicze i portfele elektroniczne
- Płatności ratalne imoje raty
- Płatności odroczone PayPo, Twisto
- Przelew tradycyjny na konto
- Płatność za pobraniem
- Płatność leasingiem – ING Lease Now
- Przelew tradycyny na konto – podzieloną płatnością
Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
Tak, oferujemy opcję płatności za pobraniem, gdzie płacisz kurierowi przy odbiorze paczki. Prosimy pamiętać, że ta opcja wiąże się z dodatkowymi kosztami.
U większości kurierów będziesz miał/a możliwość zapłaty gotówką oraz kartą. Jednak zdarza się, że niektórzy kurierzy nie obsługują płatności bezgotówkowych. Jeżeli preferujesz płatność kartą, skontaktuj się z kurierem dowożącym Twoje zamówienie.
Zamówienie
Czy mogę anulować zamówienie?
Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie internetowym, możesz natychmiast anulować swoje zamówienie przez stronę 'Zamówienia’ w opcjach 'Moje Konto’. Ta opcja będzie dostępna, dopóki zamówienie nie zostanie wysłane.
Jeśli nie posiadasz konta w naszym sklepie internetowym, skontaktuj się z naszą obsługą klienta, pisząc na adres: sklep@centrospaw.com.pl lub kontaktując się telefonicznie pod numerem: 41 301 15 56 wew. 23/24. Podaj numer swojego zamówienia oraz szczegóły, aby usprawnić proces anulowania zamówienia.
W przypadku anulowania przesyłki, która została już nadana, odmów jej przyjęcia u kuriera lub nie odbieraj jej z paczkomatu.
W jaki sposób mogę sprawdzić status złożonego zamówienia?
Po dokonaniu zamówienia możesz skorzystać z zakładki Śledzenie Zamówienia na stronie sklepu, aby monitorować jego status. W tym celu będziesz potrzebować (1) numeru zamówienia, (2) adresu e-mail, na który zostało złożone zamówienie.
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem przesyłki od wybranego kuriera, co umożliwi Ci śledzenie paczki na stronie przewoźnika.
Czy mogę zmienić dane na fakturze po jej wystawieniu?
Nie. Zgodnie z obowiązującym prawem od 1 stycznia 2020 roku nie można wprowadzić zmiany w wygenerowanej fakturze.
Jak długo trwa realizacja zamówienia?
Czas potrzebny na przygotowanie i wysyłkę zamówienia, często zależy od dostępności produktów i wybranej metody dostawy.
Jeśli wszystkie produkty składające się na twoje zamówienie są dostępne w naszym magazynie, a zamówienie zostało złożone przed godziną 13:00, w większości przypadków wyślemy twoje zamówienie tego samego dnia.
Dostawa
Jakie są koszty dostawy?
Koszty dostawy zależą od wybranej metody dostawy oraz ostatecznej wagi zamówienia. Są one kalkulowane i przedstawiane przy składaniu zamówienia.
Standardowa przesyłka kurierem DPD może kosztować od 15,00 zł do 20,00 zł.
Jakie są opcje dostawy?
Oferujemy dostawę za pośrednictwem przesyłki kurierskiej DPD, punktów odbioru DPD Pickup oraz paczkomatów InPost. Dostępne opcje będą wyświetlone przy składaniu zamówienia.
Więcej informacji można przeczytać w zakładce „Formy dostawy”.
Czy mogę śledzić moje zamówienie?
W chwili, gdy przesyłka jest odebrana przez kuriera, otrzymasz e-mail z numerem przesyłki od wybranego przewoźnika, co umożliwi Ci śledzenie paczki na stronie przewoźnika.
Jak długo trwa dostawa?
Jeśli otrzymamy Twoje zamówienie przed 13:00 w danym dniu roboczym, wyślemy paczkę tego samego dnia. Zamówienia otrzymane po 13:00 w danym dniu roboczym będą realizowane następnego dnia roboczego.
Po odbiorze paczki z naszego magazynu, kurier ma 1-2 dni na dostarczenie przesyłki. W większości przypadków paczka zostanie dostarczona następnego dnia po jej odbiorze z naszego magazynu.
Czy mogę zmienić sposób dostawy?
Proszę skontaktować się z nami jak najszybciej, wysyłając e-mail na adres sklep@centrospaw.com.pl z numerem Twojego zamówienia oraz zmianą w sposobie dostawy.
Czy istnieje możliwość wysyłki zamówienia za granicę?
Obecnie poprzez nasz sklep internetowy obsługujemy wyłącznie wysyłkę na terytorium Polski.
Natomiast, procesujemy zagraniczne zamówienia, ale prosimy o kontakt bezpośredni, wysyłając e-mail na adres sklep@centrospaw.com.pl z zamówieniem oraz docelowym adresem dostawy.
Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
Tak, możesz zmienić adres dostawy, ale tylko do momentu przekazania zamówienia do wysyłki. Skontaktuj się z nami jak najszybciej po złożeniu zamówienia, aby dokonać zmiany, wysyłając e-mail na adres sklep@centrospaw.com.pl.
Zwroty & Reklamacja
Jak dokonać zwrotu towaru?
Masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od momentu odebrania przesyłki.
Produkt powinien być w stanie niezmienionym, czyli nie może nosić śladów użytkowania i musi nadawać się do ponownej odsprzedaży. Konsument ma prawo sprawdzić towar, jakby to robił w sklepie stacjonarnym, ale nie może go używać.
Aby zgłosić zwrot towaru, dostępny do pobrania formularz odstąpienia od umowy znajdziesz w zakładce regulaminu sklepu. Możesz go wypełnić i dołączyć do zwracanego towaru lub zgłosić zwrot poprzez e-mail na adres sklep@centrospaw.com.pl.
Zwróć towar najlepiej w oryginalnym opakowaniu, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa konsument.
Zwrot pieniędzy realizujemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwróconego towaru.
Jak złożyć reklamację?
Zgłoszenie reklamacji należy wysłać e-mailem na adres reklamacja@centrospaw.com.pl z wiadomością zawierającą nazwę produktu, którego dotyczy reklamacja, dowód zakupu oraz szczegółowy opis uszkodzenia.
W odpowiedzi na Twoją wiadomość, prosimy czekać na wstępne rozpatrzenie reklamacji oraz informacje dotyczące dalszych czynności w sprawie reklamacji.
Jaki jest termin na zgłoszenie reklamacji?
O ile producent nie określi inaczej, firmom przysługuje 12-miesięczna gwarancja, natomiast osobom fizycznym oraz jednoosobowym działalnościom gospodarczym przysługuje 24-miesięczna gwarancja. Aby wada została uznana, powinna być zgłoszona najpóźniej w ciągu roku od jej zauważenia.
Konto klienta
Jakie są korzyści z posiadania konta klienta?
Posiadanie konta klienta umożliwia szybsze zakupy, śledzenie historii zamówień, dostęp do specjalnych ofert i rabatów oraz łatwiejsze zarządzanie danymi osobowymi i adresami dostawy.
Czy mogę zrobić zakupy bez konieczności zakładania konta klienta?
Tak, tylko że nie będziesz mógł skorzystać z dodatkowych korzyści związanych z kontem klienta.
Czy mogę zaktualizować dane, który podałem przy zakładaniu konta klienta?
Tak. W zakładce „Moje konto” można samodzielnie zmienić dane adresowe oraz szczegóły konta.
Czy mogę usunąć Konto Klienta?
Tak, ale będzie to wymagało kontaktu z naszą obsługą klienta na e-mail: sklep@centrospaw.com.pl. Pamiętaj, że usunięcie konta oznacza utratę historii zamówień i danych.